Events Calendar

Lokalgruppe Fyn

Wednesday, 22. February 2017 19:00

Alle, der har OCD eller mistanke om det, er velkomne. Det samme gælder pårørende og venner til OCD-ramte.

I vores lokalgruppe er der altid plads til nye og deres evt. spørgsmål. Der kommer både unge og lidt ældre til møderne, hvilket altid skaber nogle gode samtaler. Vi lægger vægt på, at nye og gamle deltagere præsenteres for hinanden. Hver gang har vi en runde, hvor hver enkelt har mulighed for at fortælle, hvordan det går med ens egen eller evt. pårørendes OCD.

Har man det bedst med ikke at sige noget på møderne og bare være til stede, er dette også i orden.
Vi lægger vægt på, at deltagerne kan bevare deres anonymitet. Dvs. at de fremmødte, ikke ved navns nævnelse omtaler andre medvir­kendes symptomer, problemer og evt. medicinering, uden for det forum, som møderne udgør.
Indimellem vil indbudte gæster og/eller eksperter holde foredrag.

Location : PsykInfo Jernbanegade 15, 5000 Odense C (mellem Fyns Kunstmuseum og restaurant Målet).