På denne side kan du se, hvordan du melder dig ind i OCD-foreningen.

OBS! Hvis man melder sig ind i tidsrummet 1. oktober til 31. december 2016, betales kun halvt kontingent for 2016. Melder man sig ind fra 1. jan 2017, bliver kontingentet opkrævet, når der sendes årlig opkrævning ud til alle medlemmer i marts måned.

• Årligt kontingent: Personligt medlemskab 200 Kr.
  • Familiemedlemskab (første familiemedlem) 200 Kr.
  • Familiemedlemskab (efterfølgende familiemedlemmer i samme husstand) 50 Kr.
  • Støttemedlemskab 100 kr.

Ved personligt medlemskab modtager du medlemsbladet OCD-Nyt, du kan deltage i medlemsmøder, støttegrupper, foredragsaftener, generalforsamlinger og andre aktiviteter under OCD-foreningen. Derudover modtager du OCD-foreningens nyhedsmail 11 gange om året. Du kan til hver en tid afmelde nyhedsmailen, hvis du ikke ønsker at modtage den.

Ved familiemedlemskab modtager I medlemsbladet OCD-Nyt og OCD-foreningens nyhedsmail, I kan deltage i medlemsmøder, støttegrupper, foredragsaftener, generalforsamlinger og andre aktiviteter under OCD-foreningen. Ved familiemedlemskab udsendes ét sæt materiale (OCD-Nyt og ekstrainformation) pr. gang.

Ved støttemedlemskab modtager du kun medlemsbladet OCD-Nyt og OCD-foreningens nyhedsmail. Hvis du ikke ønsker at modtage medlemsbladet OCD-Nyt eller nyhedsmailen bedes du venligst skrive det i boksen 'Bemærkninger'.

Medlemskab
  • id