Viser resultater 1 til 3 af 3

Emne: Netværksforum?

Registreringsdato
    Feb 2005

Standard Netværksforum?

Da ocd er en skjult lidelse som man helst ikke skilter med, har jeg et ønske om at møde andre med ocd, som man ikke behøver skjule sygdommen for. Har dog tænkt, at der kan være en risiko for, at vi kan risikere at "smitte" hinanden med visse tanker el. handlinger, men for mig er det altså ikke et problem.
    Så hermed en opfordring til at oprette et sådant forum - gerne inddelt i landsdele... :)

Registreringsdato
    Feb 2005

Standard

Ved godt, at man har en mulighed for at mødes med andre via lokalafdelingerne, men tror ikke det er nok. Jeg personligt bryder mig ikke om at møde op på de møder, og selv om jeg gjorde, tror jeg ikke, at det er lige på de møder, at man lærer hinanden at kende udover den ene aften om måneden.

Registreringsdato
    Nov 2007

Lightbulb Sv: Netværksforum?

det vil jeg give dig ret i. Jeg går i en selvhjælpsgruppe med angstlidende - men det er mest socialfobi - ikke ocd. Jeg føler mig lidt uforstået - og lidt malplaceret i denne gruppe. Men de har ikke selvhjælpsgrupper for ocd lidende i Aalborg og omegn. Hvilket er meget trist
    Men ja - så har de de der lokalgrupper - hvilket måske også hjælper nogle men jeg føler heller ikke det er mig - for man mødes jo kun en gang imellem - det er ikke altid de samme der er der - så det kan nok godt være svært at danne et tættere fællesskab/venskab.

Men hvor er du fra i landet?

Lignende emner

1. Netværksforum...
    By løven in forum Tvangstanker Tvangshandlinger
    Svar: 8
    Nyeste indlæg: 14. April 2006, 00:08

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke indsende vedhæftninger
  • Du kan ikke rette dine indlæg
  •