Viser resultater 1 til 7 af 7

Emne: Lokalgruppen Næstved

Registreringsdato
    Apr 2005
    Lokation
    Fensmark

Smile Lokalgruppen Næstved

Hej Alle
    Ja, så har vi startet vores lokalgruppe op i Næstved. Vi har allerede haft det 1. møde i april måned. Der var rigtig mange der mødte op, 22 ialt. Senere er der 4 personer mere, der har meldt at de gerne vil være med. Det er rigtig godt at der er så mange der vil være med, vi kan se der er et stort behov for lokalgruppen.

Vi har møde igen på tirsdag d. 30/5-06 kl. 19-22, det foregår i Futuracenteret i Næstved.

Vi har på sidste møde talt om at holde filmaftener, en aften med undervisning og foredrag om angst og at tackle angstanfald. Vi har talt om, at vi gerne vil holde en stor temadag hvor emnerne vil være: hvordan er det at være pårørende/kæreste til en ocd-ramt, samt hvad/hvordan hjælper man bedst en ocd-ramt.

Der var stor glæde fra de fremmødte over, at der nu er startet en lokalgruppe op. Ja, behovet er der bestemt for os alle, så igen, tak til alle der støtter op om det. Jeg er sikker på, at vi vil få en rigtig god lokalgruppe i Næstved.
    Alle nye interesserede er meget velkommen.
    Jeg kan evt. kontaktes på tlf. 55561506/28494005 eller via mail anetteholm@ocd-foreningen.dk

Mange hilsner fra
    Anette
    Anette

Registreringsdato
    Jun 2006

Unhappy Re: Lokalgruppen Næstved

Hej Anette

Vi er et par på hendholdsvis 31 og 35, som har brug for information omkring OCD. Hvis du evt kunne hjælpe med hvor man henvender sig, eller bare kan få gode råd om hvordan man omgås OCD.

På Forhånd Tak Michael og Pernille:

Registreringsdato
    Apr 2005
    Lokation
    Fensmark

Standard Re: Lokalgruppen Næstved

Hej Pernille og Michael
    I kan jo læse en hel del om OCD her på hjemmesiden. I kan også kontakte vores kasserer, Eidth, ang. at få tilsendt OCD-Nyt. Der er links her på hjemmesiden hvor der er nævnt mange gode bøger samt links til terapeuter.
    Jeg ved ikke hvad I helt konkret søger oplysnning om, men I er altid velkommen til at spørge igen, eller ringe til mig.
    I kan finde Edith´s tlf. nr. under "hovedbestyrelse" samt mit under lokalgruppen Næstved.
    Spørg endelig igen hvis I ønsker mere information.
    Mange hilsner fra Anette
    Anette

Registreringsdato
    Apr 2005
    Lokation
    Fensmark

Smile Re: Lokalgruppen Næstved

Næste møde i Lokalgruppen Næstved

Ja, så er sommerferien ved at være på retur...og vi håber det har været en god ferie. På vores næste møde, d. 29. aug., i lokalgruppen Næstved, skal vi fastsætte datoer for vores påtænkte temadage samt filmaften. Jeg har modtaget mail fra Futura om, at de nu har indkøbt en dvd-afspiller så vi kan afholde filmaften, det er jo super....
    De sidste 2 gange har vi ikke været så mange, ca. 10 personer, men vi har haft nogle rigtig gode møder og glæder os til, at se alle de andre igen næste gang.
    HUSK..det er på 1. sal i Futura..jeg hænger sedler på døren om, hvor I skal gå ind..
    På glad gensyn....
    Sanne og Anette
    Anette

Registreringsdato
    Apr 2005
    Lokation
    Fensmark

Hej Alle

Ja, så har vi i vores lokalgruppe i Næstved, lagt nogle planer for de næste møder.
    De næste 3 gange viser vi de CD´ere som OCD-foreningen har, vedr. de udsendelser der er optaget omkring OCD. Vi har aftalt, at vi ser en cd og snakker om emnerne bagefter.

Vi er ved at arrangere en temadag, som tidligere beskrevet med forskellige emner, hvor vi har besluttet at kontakte Tom Bolwig, overlæge i psykiatri på Rigshospitalet, for at høre om han vil holde et foredrag den dag. Vi har nedsat et udvalg til arrangerer denne dag og jeg har skrevet til Tom Bolwig, men har ikke fået svar endnu.
    Selve datoen for dette arrangement, fastsættes alt efter hvornår Tom Bolwig kan, men vi forventer det kan blive en gang i november mdr. Det vil blive for alle interesserede og det vil blive afholdt i Foredragssalen på Centralsygehuset i Næstved. Men nærmemere om dette senere, når det er klart med datoen.
    Vi har besluttet, at holde julefrokost i december mdr. På mødet i september, altså næste gang, vil vi beslutte hvordan den skal afholdes. Vi har talt om datoen d. 12 dec. da der var stor enighed om, at holde møde i december selvom alle altid har meget at gøre i julemåneden. Men vi holder så tilgengæld IKKE møde den sidste tirsdag i december mdr.

Det var lidt om fremtiden i lokalgruppe Næstved....vi glæder os til at se jer alle..

Mange hilsner fra Anette
    Anette

Registreringsdato
    Apr 2005
    Lokation
    Fensmark

Hej Alle

Ja, så har jeg forsøgt at få lokale til vores julefrokost....det kan kun blive d. 5. december, da lokalet var udlånt d. 12. dec.

SÅ.....jeg håber alle kan d. 5. dec.-06. Vi har fået lokalet fra kl 18.00.

Nærmere om dette på et senere tidspunkt.

Mange hilsner fra Anette
    Anette

Registreringsdato
    Apr 2005
    Lokation
    Fensmark

Smile Sv: Lokalgruppen Næstved

OBS OBS..IKKE møde d. 24/10..MEN d. 31/10.....

Der er IKKE møde i lokalgruppen Næstved d. 24/10 MEN d. 31/10...da det jo er den sidste tirsdag i mdr. Det er desværre skrevet forkert her på hjemmesiden og i det nye OCD-Nyt. Ser det først nu og håber ikke, at der er nogen som går forgæves.
    Vi ses d. 31/10-06 kl. 19-22....

Mange hilsner fra Anette
    Anette

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke indsende vedhæftninger
  • Du kan ikke rette dine indlæg
  •