Viser resultater 1 til 5 af 5

Emne: Mor til 14-årige med OCD

Registreringsdato
    Oct 2006

Unhappy Mor til 14-årige med OCD

Hej

jeg har lige meldt mig ind her... var ved at skrive hos børn og unge, men jeg er jo voksen.
    Min datter har OCD, har gået til psykiatren i 4 år... men OCD er blevet meget værre nu...
    Hvilken forum er det rigtigt for mig at bruge, for at tale om det... eller "mangler" der et pårørende forum her?

tak...

Registreringsdato
    Dec 2010
    Lokation
    Kolding
    Alder
    28

Standard Sv: Mor til 14-årige med OCD

Hej med dig.

Jeg ved ikke, hvor det er mest rigtigt af dig at skrive. Det kan godt være, det vil være en god ide, at vi får oprettet et forum for pårørende. Jeg vil lige kigge på det. Indtil da skriver du bare her.
    Med venlig hilsen

Lisbeth
    www.ocd-inderstinde.dk

Den største fejl, du kan gøre i livet, er at være evig angst for at gøre en.
    Elbert Hubbard

Registreringsdato
    Oct 2006

Citer Oprindeligt indsendt af Lisbeth Se indlæg
    Hej med dig.

Jeg ved ikke, hvor det er mest rigtigt af dig at skrive. Det kan godt være, det vil være en god ide, at vi får oprettet et forum for pårørende. Jeg vil lige kigge på det. Indtil da skriver du bare her.
    Hej, Lisbeth og tak :)

jeg havde tænkt på, at skrive hos børn og unge.. hvis voksne også må være der. Og så tænkte jeg også, at hvis jeg viser stedet her til min datter, om hun også vil være med...
    Det ville nok være rart at få et forum for pårørende.. for så har man et sted, hvor man kan se på OCD fra en anden vinkel...

Jeg har lige nu ikke rigtigt overskud, til at skrive meget.

Det er pludseligt blevet meget værre, hos min datter...

Registreringsdato
    Oct 2006

Så vil jeg fortsætte lidt.. har grædt det meste af dagen, da det er blevet tydeligt værre hos min datter...

Altså nu bliver jeg involveret.. en del mere.

For eks. finder jeg et hvidt tråd på gulvet og smider det væk.. datteren spørger mig hvad jeg smider væk, om jeg er sikker på, at jeg skulle, og hun skal tjekke.

Jeg hviler mig på mit værelse.. hun kommer og snakke til mig, prøver flere gange at lukke døren, og lade den være åben.. så lukker jeg den, hun kommer igen... døren MÅ åbenbart ikke være lukket.
    Det er nyt, at hendes OCD "udvider sig" socialt... på denne måde.

Før var det bare "vil du godt smide det væk for mig, jeg kan ikke."

Hun taler tit om selvmord.. forleden dag bad hun mig om et par sakser, for at klippe noget. Nogen tid senere kom jeg og tjekke... det var ok, hun havde ikke skadet sig selv.

Jeg er bange for at blive ringet op "din datter er kommet til skade."

Værst er det, at hun mærker, hvordan jeg har det..

Jeg er stresset af andre årsager... og det er hårdt...

Hun talte i dag med lægen, skal hos ham igen til næste aftenkonsultation... og vi venter på en plads på Glostrup.. evt. Bispebjerg hvis der er for lang tid på Glostrup, men Glostrup skulle være bedre.

Jeg er ked af det.. hele tiden...

Registreringsdato
    Dec 2010
    Lokation
    Kolding
    Alder
    28

Lightbulb Netværksforum for pårørende

Hej alle.

Så har jeg oprettet et netværksforum for pårørende til OCD-ramte. Jeg håber, I kan få gavn af forummet.
    Med venlig hilsen

Lisbeth
    www.ocd-inderstinde.dk

Den største fejl, du kan gøre i livet, er at være evig angst for at gøre en.
    Elbert Hubbard

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke indsende vedhæftninger
  • Du kan ikke rette dine indlæg
  •