Viser resultater 1 til 6 af 6

Emne: Nogen at skrive med??

Registreringsdato
    Sep 2006
    Lokation
    Nordjylland

Standard Nogen at skrive med??

Hej alle sammen.

Jeg er en pige på 16 år, som lider af OCD og jeg synes det kunne være spændende at skrive med andre, med OCD. Håber der også er nogen, der synes det.

Før min OCD blev konstateret havde jeg haft "dårlig samvittighed", som jeg kalder det. Jeg skulle fortælle ALT, hvad jeg gjorde.
    Så opdagede jeg tilfældigvis en artikel, om OCD, om en person, som gjorde mange af de samme ting, som jeg gjorde.

Få måneder efter begyndte jeg i terapi og begyndte samtidig at få medicin.
    Det er nu lidt over 1½ år siden.

Det var lidt om mig og hvordan jeg opdagede min sygdom. Jeg håber der er andre, der synes, det ville være spændende at snakke om OCD - det er jo trods alt noget vi har til fælles

Mange hilsner fra Nikoline.

Registreringsdato
    Oct 2006

Standard Sv: Nogen at skrive med??

Hej Nikoline!

Min datter er kun 14... jeg kan spørge hende om det, hvis du mener, du kunne bruge det.. og hvis hun vil. Vi bor dog i Kbh område...

Registreringsdato
    Sep 2006
    Lokation
    Nordjylland

Det ville være rigtig dejligt, hvis jeg kunne skrive sammen med din datter. Så det håber jeg da, at hun også synes.

Hvis du finder ud af noget, kan du sende mig en mail. Under min profil står min hjemmeside, og der er en henvisning til min mail.

Mvh Nikoline.

Ida '96 Guest

Hej Nikoline,

Jeg har netop skrevet et indlæg om, at jeg godt kunne tænke mig at skrive med andre, der har OCD, så hvis ikke det er for sent, så vil jeg meget gerne, hvis du også gider, selvfølgelig
    Jeg har bl.a. også det med, at jeg skal fortælle enormt meget, men det er blevet bedre med tiden.
    Kh

Ida

Registreringsdato
    Jan 2008

Hej Nikoline

Jeg har aldrig nogen af snakke med og som det vidunderbarn jeg er, udgiver jeg min første bog i stedet, som jeg også selv står for tegningerne i.

Jeg er en fyr på 23 og vi kan da godt snakke.
    Min email er Marcfoder@hotmail.com

Hilsen Mig

Registreringsdato
    Jul 2009

Standard

Hej med jer alle sammen.
    Jeg er en ung pige på 22 år, som har læst lidt på OCD-foreningens hjemmeside at man kan snakke/ chatte med andre OCD ramte.
    Kunne godt tænke mig at snakke med nogen i min egen situration, så hvis der er nogen der har lyst kan i bare skriv til mig på min mail
    michellehansen149@hotmail.com
    Håber at høre fra nogen.
    med venlig hilsen Michelle.

Lignende emner

1. Nogen der kunne tænke sig at skrive?
    By Ida '96 in forum At leve med OCD
    Svar: 4
    Nyeste indlæg: 9. March 2010, 11:36

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke indsende vedhæftninger