Viser resultater 1 til 7 af 7

Emne: Møde i St. Kbh....

Registreringsdato
    Apr 2007

Standard Møde i St. Kbh....

Hej...

Er der nogen møder el. lign for pårørende med unge i nærheden eller tæt på Kbh. ?

Min søn på 14 har lige fået konstateret OCD og ville være så dejligt hvis han evt. kunne skrive tale med andre unge om dette.

Ligeledes kunne jeg selv godt bruge noget mere information mht. hvordan jeg gebærder mig mv. i ventetiden frem til min søn kommer i behandling.

Registreringsdato
    Dec 2010
    Lokation
    Kolding
    Alder
    28

Standard Sv: Møde i St. Kbh....

Hej Frk. Mansa.

Du bør kigge lidt på denne side, som er en del af foreningens hjemmeside.
    http://ocd-foreningen.dk/region/regi...en/koebenhavn/

Jeg håber, det er en hjælp. Jeg kender ikke så meget til gruppen, da jeg bor i Kolding.

Jeg har læst alle dine indlæg. Jeg vil ønske Jer held og lykke med den forhåbentlig snarlige behandling.
    Med venlig hilsen

Lisbeth
    www.ocd-inderstinde.dk

Den største fejl, du kan gøre i livet, er at være evig angst for at gøre en.
    Elbert Hubbard

Registreringsdato
    Apr 2005
    Lokation
    Fensmark

Hej Frk. Mansa

Ja, jeg har lige skrvet til dig i dit andet indlæg. Vi har en rigtig god lokalgruppe i Næstved og der er flere børn med OCD, bla. 2 drenge på 14-15 år. De deltager for det meste i møderne. Vi er en rigtig god gruppe med både OCD-ramte og pårørende. Flere af familierne kommer fra Nykøbing Rørvig, Kalundborg, Holbæk og vi har enkelte fra KBH. som tager den lange vej ned til os den sidste tirsdag i hver mdr. Det foregår i Futura Centeret i Ringstedgade i Næstved fra kl. 19-22.

Du er velkommen til at ringe til mig om nærmere information...

Mange hilsner fra Anette
    anetteholm@ocd-foreningen.dk, anetteholm@gmail.com, tlf. 55561505 el. 28494005
    Anette

Registreringsdato
    Apr 2007

Jeg har luftet for min søn at det måske var en god ide hvis vi tog til det
    Fællesmøde for OCD-ramte og pårørende:Torsdag den 26. april, kl. 19.00.

Men han har nogle spørgsmål som jeg ikke kan svare på, ej heller læse mig til.

Foregår der noget specielt den aften af foredrag el. lign ?
    Eller mødes man blot til en kop kaffe og en sludder med hinanden ?

Kommer der evt. andre unge mennesker ca. på hans alder - 14 år ?

Registreringsdato
    Apr 2007

Citer Oprindeligt indsendt af Anette Se indlæg
    Hej Frk. Mansa

Ja, jeg har lige skrvet til dig i dit andet indlæg. Vi har en rigtig god lokalgruppe i Næstved og der er flere børn med OCD, bla. 2 drenge på 14-15 år. De deltager for det meste i møderne. Vi er en rigtig god gruppe med både OCD-ramte og pårørende. Flere af familierne kommer fra Nykøbing Rørvig, Kalundborg, Holbæk og vi har enkelte fra KBH. som tager den lange vej ned til os den sidste tirsdag i hver mdr. Det foregår i Futura Centeret i Ringstedgade i Næstved fra kl. 19-22.

Du er velkommen til at ringe til mig om nærmere information...

Mange hilsner fra Anette
    anetteholm@ocd-foreningen.dk, anetteholm@gmail.com, tlf. 55561505 el. 28494005

Hej Anette

Tusind tak for dit svar.

Og sandelig også en stor tak for den medie-hjemmeside du og din familie medvirker til.
    Jeg havde STOR glæde af at læse/høre den i går og viste den også frem til min søn.

Det lyder til at være et godt og besøgt møde i har stablet op i Næstved, men jeg satser på at vi tør vove os ind til mødet i Kbh.

Min søn er godt nok ikke helt med på den - men som jeg sagde til ham, vi har alt at vinde og om ikke andet kan vi da få en forhåbentlig hyggeligt køretur tur/retur i hinandens selskab.

Registreringsdato
    Apr 2007

Citer Oprindeligt indsendt af Lisbeth Se indlæg
    Hej Frk. Mansa.

Du bør kigge lidt på denne side, som er en del af foreningens hjemmeside.
    http://ocd-foreningen.dk/region/regi...en/koebenhavn/

Jeg håber, det er en hjælp. Jeg kender ikke så meget til gruppen, da jeg bor i Kolding.

Jeg har læst alle dine indlæg. Jeg vil ønske Jer held og lykke med den forhåbentlig snarlige behandling.

Hej Lisbeth

Tak for linket, der er så mange nye ting at finde rundt i mht. læsning af OCD på nettet - så igen tak
    Jeg fandt ud af der er møde i Kbh. allerede i slutningen af denne mdr. og det vil nok være det vi satser på.

Tak for dine ord.
    Jeg håber sandelig også på snarlig behandling.

Registreringsdato
    Dec 2010
    Lokation
    Kolding
    Alder
    28

Hej igen Frk. Mansa.

Det var så lidt.
    Jeg ved godt, det kan være indviklet at finde rundt i alle informationerne på nettet.

Jeg er 24 år og har haft OCD siden jeg var 10-11 år, så jeg ved, hvor jeg skal søge informationerne. Jeg har også min egen hjemmeside. Den kan måske være en hjælp for din søn at læse på - også for dig. Du kan se den på: http://www.ocd-inderstinde.dk

Jeg læste et af dine andre indlæg et andet sted på siden. Til det vil jeg sige, at jeg ved, det er en enorm lettelse, når man ikke længere bliver skældt ud af sine forældre pga. de tvangshandlinger, man laver. Jeg kan stadig huske det. Jeg fik først min diagnose, da jeg var 15 år, så der gik 5 år, inden jeg oplevede den lettelse. I årene efter jeg havde fået diagnosen, oplevede jeg dog stadig dage, hvor jeg blev skældt ud. De gjorde det i frustration, tror jeg.
    Med venlig hilsen

Lisbeth
    www.ocd-inderstinde.dk

Den største fejl, du kan gøre i livet, er at være evig angst for at gøre en.
    Elbert Hubbard

Lignende emner

1. HJÆLP, skal til møde med kommunen
    By malleh in forum Dokumentation, Jura og Lovgivning
    Svar: 0
    Nyeste indlæg: 23. May 2009, 06:59
  2. Hvad siger I til et virtualt møde?
    By lucy in forum Tvangstanker Tvangshandlinger
    Svar: 9
    Nyeste indlæg: 15. November 2008, 01:42
  3. OCD møde i aften, København
    By Traveller in forum Lokalafdelingerne