Viser resultater 1 til 7 af 7

Emne: hvem er nn

Registreringsdato
    Feb 2005

Standard hvem er nn

hvem er nn, der holder foredrag i ocd forening sjælland og hva handler foredraget om

Registreringsdato
    Nov 2009
    Lokation
    København

Standard

Der er ikke noget foredrag den 25. maj.

Er blevet rettet.

Registreringsdato
    Feb 2005

Standard

Hej.

Jeg gerne være kontaktperson.

Jeg er medlem af Ocd-foreningen

Hvad skal jeg gøre :?:
    Kræves der noget specielt :?:

Jeg er en aktiv pige, der har meget viden og erfaring
    med Ocd-lidelser.

Venlig hilsen, Anette.

Registreringsdato
    Nov 2009
    Lokation
    København

Standard

Hej Anette
    Du skal kontakte hovedbestyrelsen, evt Eva eller Edith

http://ocd-foreningen.dk/index.php/hovedbestyrelse/

mvh. mads

Registreringsdato
    Feb 2005

Standard

Jeg kunne godt tænke mig at høre et foredrag om, hvordan jeg som forældre (eneforældre) skal tackle mit OCD-barn bedst muligt. Min datter på 19 år er meget styret af angst og OCD, og da jeg ikke hele tiden vil bebyrde familie og venner med mine/vores problemer, ville det være dejligt, hvis OCD-foreningen holdt et foredrag om emnet.
    Er der f.eks. forældregrupper til større børns forældre? Jeg ved godt, at der holdes nogle sammenkomster ind i mellem, men jeg læser, at det mest er for hyggens skyld - og det er selvfølgelig også fint - men både min datter og jeg vil MEGET gerne høre, hvordan andre tackler hverdagen og få nogle solstrålehistorier om andres helbredelser m.v.

Registreringsdato
    Dec 2010
    Lokation
    Kolding
    Alder
    28

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Inge
    Jeg kunne godt tænke mig at høre et foredrag om, hvordan jeg som forældre (eneforældre) skal tackle mit OCD-barn bedst muligt. Min datter på 19 år er meget styret af angst og OCD, og da jeg ikke hele tiden vil bebyrde familie og venner med mine/vores problemer, ville det være dejligt, hvis OCD-foreningen holdt et foredrag om emnet.
    Er der f.eks. forældregrupper til større børns forældre? Jeg ved godt, at der holdes nogle sammenkomster ind i mellem, men jeg læser, at det mest er for hyggens skyld - og det er selvfølgelig også fint - men både min datter og jeg vil MEGET gerne høre, hvordan andre tackler hverdagen og få nogle solstrålehistorier om andres helbredelser m.v.
    Hej Inge.

Tak for dit indlæg. Det er godt med nogle tilbagemeldinger.
    Før jeg går videre med dit ønske, er jeg nødt til at vide, hvor i landet du bor. Vil du være sød at sende mig en mail med denne oplysning :?: Det vil være usmart at arrangere sådan et møde i den modsatte ende af landet, end hvor du bor.

lisbeth@ocd-inderstinde.dk
    Med venlig hilsen

Lisbeth
    www.ocd-inderstinde.dk

Den største fejl, du kan gøre i livet, er at være evig angst for at gøre en.
    Elbert Hubbard

Registreringsdato
    Dec 2010
    Lokation
    Kolding
    Alder
    28

Standard

Hej Inge.

Jeg sender dit ønske videre til de personer, der står for dette område. Jeg giver dem også din email adresse. Jeg har slettet din tekst her med mailen. Jeg tænkte, det måske var rart nok for dig.
    Med venlig hilsen

Lisbeth
    www.ocd-inderstinde.dk

Den største fejl, du kan gøre i livet, er at være evig angst for at gøre en.
    Elbert Hubbard

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke indsende vedhæftninger
  • Du kan ikke rette dine indlæg
  •