Viser resultater 1 til 3 af 3

Emne: Kan jeg tale med en, der har BDD?

Registreringsdato
    May 2008

Standard Kan jeg tale med en, der har BDD?

Hej alle

Jeg er journaliststuderende, som er i gang med at lave speciale på Journalisthøjskolen. Det kunne jeg godt tænke mig, handlede om BDD.
    Min viden om sygdommen er -ligesom næsten alle andre danskeres - begrænset, men bare ud fra det jeg ved, synes jeg, det fortjener lidt mere fokus.
    Er det muligt, der er nogle med BDD herinde, der kunne have lyst til at medvirke i mit speciale omkring sygdommen?
    Specialet er et radioprogram, så der er mulighed for anonymitet, og af naturlige årsager skal du heller ikke være nervøs for, at 'udstille' dig selv, da man aldrig vil få dig at se (jeg vil, men det er også det)'

Du er meget velkommen til at kontakte mig , hvis du er interesseret eller bare har spørgsmål.

Mange hilsner Marie
    marie99@mail.djh.dk

Registreringsdato
    Jul 2007

Standard Sv: Kan jeg tale med en, der har BDD?

Interresandt.

Mener jeg har haft en samtale med en journalist fra Ekstra Bladet for for nogle år siden. Måske var det dig. Jeg trak mig grundet frygt for du ville grine af mig når du så mig i virkeligheden. Dengang var mit BDD katastrofalt. Nu får jeg medicin.

Vil frygtelig gerne hjælpe dig. MEN jeg er ikke meget får at du ser mig. Jeg kan dog vise dig nogle billeder hvis det bliver aktuelt.

jeg har haft BDD i over 4 år. Hvis du har nogle spørgsmål sender du mig bare en privat besked eller giver mig din MSN så kan vi tale.

Jeg har mulighed for at optage lydfiler på min computer. Har en virkelig god mikrofon til over 500 kr. Problemet bliver bare at min stemme bliver offentligjort.. hvilket gør det til et problem. Der findes dog i dagens verden mulighed for stemmesløring. Men vi kan jo tale sammen over MSN/telefonen hvis det kan lade sig gøre.

Jeg vil være 100% anonym og ikke få mit navn frem på nogen måde.
    Sidst redigeret af starfruit : 11. May 2008 kl. 02:23