Hej allesammen,
Jeg er simpelthen så ked af det for tiden.
De sidste tre uger har jeg været præget af flere depressioner.
Jeg ville blive rigtig glad, hvis nogle gad skrive et indlæg, men frivilligt er det jo.
Kh
Ida
Hej allesammen,
Jeg er simpelthen så ked af det for tiden.
De sidste tre uger har jeg været præget af flere depressioner.
Jeg ville blive rigtig glad, hvis nogle gad skrive et indlæg, men frivilligt er det jo.
Kh
Ida
hej med dig Ida
jeg vil gerne skrive til dig at du i al fald ikke skal føle dig alene. Jeg forsøger for vildt at komme ud af min ocd og angst - det skal lykkedes
Hej,
Mange tak for dit svar.
Kh
Ida
Hej Ida
Jeg går selv igennem en depression lige nu, og det kan være rigtig hårdt. Jeg får dog en god medicin, som tar det værste. Plus jeg også har min ocd at kæmpe med, og det er nok det værste. Så jeg kan kun føle med dig. Det er ik sjovt.
Hilsen Akka
Hej Ida
Hvordan har du det? Er der lyspunkter i din hverdag eller har du brug for en snak....
Jeg er selv mor til en datter på snart 24 år som har OCD.... jeg er kontaktperson på sælland og i lokalgruppe Næstved..
Hilsen Anette
Anette
Hej Anette,
Tak, det går bedre.
Jeg er nogenlunde kommet mig over depressionen, men når jeg jo har OCD, kan det sagtens være svært en gang i mellem.
Jeg får 100 mg. Sertralin, og skulle have haft Abilify, men fik det ikke alligevel.
Generelt har jeg det rigtig godt (for tiden).
Tak for dit indlæg, det betyder meget for mig
Kh
Ida
Hej Ida
Det er dejligt at høre at du har det bedre....ja, når man har OCD er det ofte at der følger depression med...øv..
Pas godt på dig selv....
Hilsen Anette
Anette