Hej.
Jeg er en pige (på 28) som godt kunne tænke mig at skrive sammen, og meget gerne snakke, med andre unge mellem 22-32 (ca.), der ligesom jeg har OCD (og angst), da jeg ikke har ret mange at snakke med. Det ikke nødvendigvis at snakke om angst, men også bare ganske almindelige hverdagsting, for sådan at få nogle andre input og ikke fokusere på angst og ubehag hele tiden (selvom det kan være svært). Selvfølgelig vil det da ikke kunne undgås at det også bliver snak om OCD og angst, da det fylder så meget i hverdagen, og da man /jeg også nogen gange har brug at snakke om det, og så er det jo rart at snakke med en der forstår hvordan det er. Og måske kan det gøre det lidt mindre ubehageligt, når man snakker med nogen, der har det på samme måde som en selv.
Det ville også være rart, med en man kan ringe til, når det hele bare brander på, og man føler sig helt alene og rigtig bange. Hvilket selvfølgelig mest sker i weekenden, hvor der ikke er nogen man kan ringe til (behandler f.eks.). Men det er ikke et krav for at skrive til mig, at man har overskud til dette. Ved faktisk ikke engang om jeg selv har lige nu, men jeg vil selvfølgelig gøre mit bedste, hvis det er det der er behov for.
Er du ældre end skrevet ovenfor, men helst kvinde, og har et overskud til, at jeg må ringe til dig når jeg har brug for noget støtte/trøst/få at vide ”det skal nok gå alt sammen”, så er du også meget velkommen til at skrive.
Det blev lige en lang smøre… Men håber meget på at høre fra nogen.

Besvar med citat