Viser resultater 1 til 10 af 10

Emne: OCD i OBS-reklame på dr1

Registreringsdato
    May 2009
    Lokation
    København
    Alder
    23

Standard OCD i OBS-reklame på dr1

Jeg fandt faktisk ud af, at jeg led af OCD, da jeg en dag lå og så tv på dr1. De viste oplysningsprogrammet OBS, og der kom en OCD-"reklame". De sagde noget med, hvis du har det sådan og sådan, så burde du gå til din læge, da du måske lider af OCD. Jeg blev så glad da jeg lå den, for der fandt jeg ud af, at det faktisk var en sygdom jeg led af og at det ikke bare var mig selv, som var ved at blive godt og grundigt skør.

Er der andre der har set den?
    Det er godt nok ca. 2 år siden. Men hvis nogle kan huske den, eller ved hvor jeg evt. kan se den igen, så vil jeg meget gerne høre fra jer.

Registreringsdato
    Dec 2010
    Lokation
    Kolding
    Alder
    28

Standard Sv: OCD i OBS-reklame på dr1

Hejsa.

Hvis jeg ikke tager meget fejl, så er det foreningens oplysningskampagne, du tænker på.
    Hvis jeg har ret, så kan du gense den her: http://www.youtube.com/watch?v=C66MuOKcfIc
    Med venlig hilsen

Lisbeth
    www.ocd-inderstinde.dk

Den største fejl, du kan gøre i livet, er at være evig angst for at gøre en.
    Elbert Hubbard

Registreringsdato
    May 2009
    Lokation
    København
    Alder
    23

Det må næsten være den, det passer i hvert fald med tidspunket Tak!

Registreringsdato
    Dec 2010
    Lokation
    Kolding
    Alder
    28

Foreningen har heller ikke lavet andre, så det kan faktisk umuligt være andre.
    Det var så lidt.
    Jeg er glad for at høre, det har hjulpet dig, at der bliver oplyst omkring OCD.
    Med venlig hilsen

Lisbeth
    www.ocd-inderstinde.dk

Elbert Hubbard

Registreringsdato
    May 2009
    Lokation
    København
    Alder
    23

Det har det i den grad. Det var den som gjorde, at jeg fandt ud af, at jeg faktisk led af en sygdom og at det ikke bare var mig der var ved at blive godt og grundigt skør. I 4 år gik jeg uden at vide hvad jeg fejlede og med en enorm angst for at komme ud med det, for ville jo ikke blive stemplet som sindssyg. Så det var en kæmpe befrielse at se den oplysningsreklame.

Registreringsdato
    Dec 2010
    Lokation
    Kolding
    Alder
    28

Det er fedt, når det er på den måde, det virker.
    Jeg havde også selv været syg i 5 år, før jeg fik diagnosen - fra jeg var 10 - 15 år. Jeg var dog ikke klar over, at der var noget i vejen med mig, jeg havde det blot dårligt. Da behandleren så forklarede mig, hvorfor jeg var på ungdomspsyk., gik det op for mig, at det ikke var normalt at have det, som jeg havde...
    Med venlig hilsen

Lisbeth
    www.ocd-inderstinde.dk

Elbert Hubbard

Registreringsdato
    May 2009
    Lokation
    København
    Alder
    23

Det er utroligt man kan gå i så mange år. Det lyder jo helt vildt, at man kan gå og have det dårligt i så lang tid.
    Jeg var til gengæld overhovedet ikke i tvivl om, at der var noget helt galt. Havde frygtelige tanker om at gøre skade på mig selv og andre. Det var tanker som virkelig skræmte mig og gjorde mig utrolig angst. Har du både tanker og handlinger?

Registreringsdato
    Dec 2010
    Lokation
    Kolding
    Alder
    28

Ja det har jeg. Efterhånden som jeg er på vej ud af det, er jeg dog begyndt at få flere tvangstanker. I virkeligheden er det nok fordi, de kommer frem, nu hvor jeg ikke dæmper det med tvangshandlingerne i samme udstrækning længere...
    Måske har du set min hjemmeside? www.ocd-inderstinde.dk
    Med venlig hilsen

Lisbeth
    www.ocd-inderstinde.dk

Elbert Hubbard

Registreringsdato
    May 2009
    Lokation
    København
    Alder
    23

Ja, den har jeg set før kan jeg huske. Den er utrolig flot og helt kanon til information omkring OCD. :)

Registreringsdato
    Dec 2010
    Lokation
    Kolding
    Alder
    28

Tak skal du have. Det er altid rart at blive rost for sit arbejde...
    Med venlig hilsen

Lisbeth
    www.ocd-inderstinde.dk

Elbert Hubbard

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke indsende vedhæftninger
  • Du kan ikke rette dine indlæg
  •