Hvilket fantastisk psykiatri behandlingssystem vi har i Danmark!!! Har været til en vurderingssamtale i to timer hos en psykolog på ocd klinikken ved rigshospitalet idag. Skulle svare på en hel masse spørgsmål om mit liv, familie, skole, veninder, medicin, behandlinger og bla bla bla. Så til sidst falder hammeren: "Ja altså pga nedskæringer og manglende penge kan vi først tilbyde hjælp efter 1 år til 1½. Jeg skal selvfølgelig først lige drøfte din sag med mine kolleger, og så tager vi stilling til, om vi kan hjælpe dig."
What??!!!! Jeg blev fuldstændig paf. Og meget, meget galDet ligner da ik noget. Jeg står og har brug for hjælp, især for at kunne klare min udd, og så får jeg smidt den besked i hovedet. "Det kan være du skal finde en psykolog så længe. Kan du eller dine forældre betale det?" Vel kan vi da ej! Det er deres opgave at hjælpe mig, men det kan de åbenbart ik finde ud af
![]()
Ja, undskyld min meget negative besked, men skal bare ud med det, og måske nogle andre har været ude for noget lignende??

Det ligner da ik noget. Jeg står og har brug for hjælp, især for at kunne klare min udd, og så får jeg smidt den besked i hovedet. "Det kan være du skal finde en psykolog så længe. Kan du eller dine forældre betale det?" Vel kan vi da ej! Det er deres opgave at hjælpe mig, men det kan de åbenbart ik finde ud af
Besvar med citat