Snøft..
Jeg har for en måneds tid siden skiftet medicin, fra 15 mg Cipralex til 50 mg Sertralin, efter samtale med en psykiater.
Den nye medicin har en god virkning, og jeg taber mig, hvilket jo en kanon 
Men jeg får virkelig kvalme en times tid efter, at jeg har taget medicinen. Derfor tager jeg det lige inden sengetid.
To aftener har jeg glemt at tage min pille, og dagen efter er jeg virkelig ked af det. Jeg synes, det hele er noget hø, og der skal ingenting til, før jeg græder. Jeg vil bare sove og gemme mig for alt og alle.
Denne virkning oplevede jeg slet ikke, da jeg tog/glemte at tage Cipralex, og jeg synes, at det er en meget kraftig reaktion.
Når jeg husker at tage mine piller, synes jeg, at livet er herligt, og jeg har mod på det hele. At dagen efter kan være så modbydelig, er underligt "bare" fordi jeg har glemt en enkelt pille.
Er der nogen, der oplever det samme?
Og er der nogen, der har erfaring med alkohol og Sertralin? Jeg har været i byen et par gange, og jeg bliver virkelig hurtigt fuld - mere end normalt og i forhold til, da jeg tog Cipralex.
Så alt i alt går jeg lidt og overvejer, om jeg skal finde et helt andet præparat, men jeg vil gerne lige høre andres erfaringer inden.
//Sofie.
"Jeg har mine tanker. Jeg er ikke mine tanker."
-Martin Holmgaard Laursen