Viser resultater 1 til 9 af 9

Emne: Håber på at finde en der kan genkende lidt?!

Registreringsdato
    Mar 2010

Standard Håber på at finde en der kan genkende lidt?!

Hej allesammen.
    Har først lige fundet det her sted og det er jeg utrolig glad for!
    Jeg har haft OCD i 5, snart 6 år. Jeg har det overfor et familiemedlem, som betyder utroligt meget for mig. Jeg er kun 15 år. Jeg fik konstateret OCD da jeg var 10 år og nu er jeg 15. Jeg begyndte at få medicin da jeg var 12-13 år. Jeg kunne godt tænke mig at komme i kontakt med andre unge som også har OCD. Jeg kender ikke andre der har det og føler at jeg er den eneste der har det. Jeg føler heller ikke at min familie altid forstår mig, og bliver tit utrolig ked af det.
    Håber i vil skrive til mig.
    Knus.

Registreringsdato
    Dec 2009
    Lokation
    Århus
    Alder
    25

Standard Sv: Håber på at finde en der kan genkende lidt?!

Hejsa...

Jeg er 23 år og har selv lidt af OCD i 10 år... dog har jeg fået det under kontrol og lever et velfungerende liv nu... Men jeg kender frustrationen, håbløsheden... følelsen af at ingen forstår en... Det er utrolig hårdt. OCD har førhen styret mit liv fuldstændig, så jeg har masser erfaring indenfor det at leve med OCD og vil rigtig gerne skrive med dig, og være til støtte hvis du ønsker det...

Registreringsdato
    Aug 2010

hej jeg er 11 år

jeg har selv ocd og skal snart indlægges pg af det
    jeg har nu kun haft det i næsten et år

Registreringsdato
    Oct 2008

Hej Fille

Hvad består dine tanker i? Jeg har også tanker om svigt overfor min kone. Startede for 6,5 år siden.

Registreringsdato
    Nov 2010

Hej
    Vil gerne skrive.
    var heller ikke ret gammel da jeg blev syg, aner ikke hvad år men var dengang alle snakkede om salmonella. senere spisforstyrrelser og nu endnu en omgang med tvangshandlinger. Er 20 nu. Det kommer lidt i perioder synes jeg. Oplever I også det? Så får man da en ''ferie'' fra det. hehe

Registreringsdato
    Oct 2011
    Alder
    18

Hej
    Jeg er 17 år og har haft OCD en del år, men fik det først konstateret for et halvt år siden. Jeg kender heller ikke andre der har det, så jeg vil meget gerne skrive med dig - føler mig også ret alene med det.

Registreringsdato
    Nov 2011
    Lokation
    Allerød

Hej jeg er en kvinde på 34 år og jeg kommer sammen med en dejlig mand på 36 år som lider OCD, da han for ca. 6 mrd. siden fik det rigtig skidt, gik vi sammen til lægen og
    han fik nogle gratis samtaler, til sidst blev han henvist af lægen til stolpegården, der ligger i gentofte. han har 14 gange og det koster ham ikke andet en an arbejdsdag om ugen og hans arbejdsplads får refussion for de tabte timer. 1 gang om ugen sidder han i en gruppe og taler med ligesindede og han får også individuelle samtaler med psykologer. Stedet virker meget proffesionelt og godt. Så jeg er som pårørende meget stolt af min kæreste fordi han har modet til at handle for at få det bedre, og så er jeg meget taknemmelig for at proffesionelle hænder hjælper ham.
    Mvh. LT.

Registreringsdato
    Jan 2012

Hej:)jeg er en pige som er 17 år gammel, og jeg har også OCD. jeg fik det at vide da jeg var 10 år gammel, og har været på medicin siden. Dette er et utrolig personligt emne for mig, og det er egentlig først nu, EFTER 7 ÅR, at jeg tør skrive med andre om det, da jeg gør mig ked af det.. Jeg gør(som mange andre) vasker hænder.. det går værst ud over mine hænde om vinteren, når det er koldt udenfor, så mine hænder sprækker, og bløder få steder.. jeg skriver her inde for at indse med mig selv at jeg ikke er alene om det, og at jeg ikke er unormal. Som jeg plejer at sige.. Jeg er en helt normal person, bare med at minimalt handikap, som gør at jeg har det lidt sværre end andre.

Registreringsdato
    Dec 2010
    Lokation
    Kolding
    Alder
    28

Hej Camilla.

Tillykke med dit første indlæg og din ærlighed omkring din OCD.
    Og held og lykke med kampen mod dit minimale handikap. :)
    Med venlig hilsen

Lisbeth
    www.ocd-inderstinde.dk

Den største fejl, du kan gøre i livet, er at være evig angst for at gøre en.
    Elbert Hubbard

Lignende emner

1. lidt engelsk humor
    By bagatellen in forum Blandede bolsjer
    Svar: 3
    Nyeste indlæg: 26. January 2010, 14:36
  2. Er lidt i tvivl
    By Boo in forum Tvangstanker Tvangshandlinger
    Svar: 5
    Nyeste indlæg: 23. July 2009, 12:24
  3. Hej ny herinde! Svært ved at finde ud af hvordan jeg skal komme videre.
    By Maak in forum Tvangstanker Tvangshandlinger
    Nyeste indlæg: 26. March 2009, 08:21
  4. Lidt tanker om det at leve med OCD
    By bagatellen in forum Tvangstanker Tvangshandlinger
    Nyeste indlæg: 3. June 2007, 00:54
  5. nogen der kan nikke genkende ??
    By løven in forum Tvangstanker Tvangshandlinger
    Svar: 2
    Nyeste indlæg: 15. July 2005, 22:12

Regler for indlæg