Hej alle i kære brugere. Til at starte med må jeg hellere nævne, at jeg tror, at der eksisterer ånder, og at de er omkring os hele tiden og det er grundet dette, at jeg skriver dette indlæg.
Min familie rejser på ferie her i nat, og det bliver for første gang nogensinde uden mig. Jeg tager selv på ferie med nogle veninder her lidt senere i ferien og har derfor valgt at droppe familie turen i år. Det er i sig selv en beslutning, jeg er meget glad for, men nu er der alligevel sket noget, der har gjort mig meget fortvivlet.
Jeg kom nemlig til, tidligere i dag, at sige højt, at jeg ikke håbede min lillesøster kom hjem igen. Det sagde jeg fordi hun havde irriteret mig, og jeg mente det selvfølgelig ikke. Nu er problemet så, at jeg er hunderæd for, at en ånd har hørt hvad jeg har sagt og derfor sørger for, at min lillesøster ikke kommer hjem igen (det har jeg jo sagt jeg ikke vil have). Tænk hvis den sørger for, at min lillesøster ikke kommer hjem igen pga. mig og hvad jeg har sagt. Det ville ikke være til at leve med. Det ville være forfærdeligt!
Den fortvivlede pige

Besvar med citat