Viser resultater 1 til 3 af 3

Emne: Hjælp hvor går man hen og får hjælp ?

Registreringsdato
    Jul 2010

Standard Hjælp hvor går man hen og får hjælp ?

Hej . Jeg er mor til en dreng på 10 år som er henvist til udredning på børenpsyk Risskov d 27 og 29 sepetember :-( Han er henvist d. 22 juni og jeg ved det er hurtigt vi har fået en tid, men bare langt fra hurtig nok. Vi er flyttet d. 1/7 og han står over for at skulle starte i en ny skole her om knap en uge, men hverken han eller jeg aner hvordan han skal klare sig igennem en hel skoledag uden hjælp . Selvfølgelig er skolen orienteret men slet ikke gearet til at yde ham ekstra hjælp til at starte med .Jeg er pt arbejdsløs og gudskelov for det , for min søn er slet ikke istand til selv at komme igennem en dag uden støtte eller hjælp, heller ikke selv om han har en tvillingebror ,da han også er ved at køre helt ned over vores situation i øjeblikket. Jeg tør slet ikke tænke på hvad der sker hvis jeg bliver sendt i arbejde !!! Har kontaktet vores nye læge her på stedet som intet mener hun kan gøre da hun ikke kender drengen eller mig og siger vi må vente på udredningen på børnepsyk . Er der andre der har stået i denne situation ? Føler selv jeg er ved at køre helt ned på det og ender ofte med at være vred og skælde ud, hvilket jo er det absolut sidste jeg ønsker for drengen, han har det jo utrolig svær i forvejen. Hvor pokker går man hen i " ventetiden " ??
    Mvh Judi Sørensen
    Hammel
    Sidst redigeret af Judi : 4. August 2010 kl. 00:01

Registreringsdato
    Aug 2006
    Lokation
    Østjylland
    Alder
    28

Standard Sv: Hjælp hvor går man hen og får hjælp ?

Hej Judi.
    Det er desværre lidt sent, du får et svar, og jeg håber, at I klarer den. Men husk, at du altid kan møde op til de månedlige møder i OCD-foreningen, hvor der er støtte og gode råd fra OCD-ramte, men også pårørende. Du kan evt. se lidt på hjemmesiden, hvem der er forælder til et barn med OCD. Vedkommende vil med garanti kunne give dig gode råd.

Hilsen Sofie.
    "Jeg har mine tanker. Jeg er ikke mine tanker."
    -Martin Holmgaard Laursen

Registreringsdato
    Feb 2010

Standard Sv: Hjælp hvor går man hen og får hjælp ?

Hej Judi. Du har ikke rigtig skrevet om det er OCD din søn lider af, men det regner jeg med at det er siden du skriver i dette forum. Du er nødt til at være lidt mere specifik vedrørende hvilket proplem der er det største for din søn. Jeg vil meget gerne hjælpe dig og din søn, da jeg har en masse erfaring med det...desværre....for jeg lider selv af det..men er kommet 50 % videre...måske jeg kan hjælpe lidt til i al den ventetid der er i det offentlige.Du bliver nødt til at være lidt mere specifik hvad der er det største problem i øjeblikket for din søn.

Mvh. OCD ramt

Lignende emner

1. hjælp mig!.
    By sol in forum Tvangstanker Tvangshandlinger
    Svar: 1
    Nyeste indlæg: 11. May 2007, 10:16
  2. Hjælp! OCD?
    By Drengen in forum Tvangstanker Tvangshandlinger
    Svar: 5
    Nyeste indlæg: 26. January 2007, 03:36
  3. Hjælp... Pl...
    By løven in forum Tvangstanker Tvangshandlinger