Hej . Jeg er mor til en dreng på 10 år som er henvist til udredning på børenpsyk Risskov d 27 og 29 sepetember :-( Han er henvist d. 22 juni og jeg ved det er hurtigt vi har fået en tid, men bare langt fra hurtig nok. Vi er flyttet d. 1/7 og han står over for at skulle starte i en ny skole her om knap en uge, men hverken han eller jeg aner hvordan han skal klare sig igennem en hel skoledag uden hjælp . Selvfølgelig er skolen orienteret men slet ikke gearet til at yde ham ekstra hjælp til at starte med .Jeg er pt arbejdsløs og gudskelov for det , for min søn er slet ikke istand til selv at komme igennem en dag uden støtte eller hjælp, heller ikke selv om han har en tvillingebror ,da han også er ved at køre helt ned over vores situation i øjeblikket. Jeg tør slet ikke tænke på hvad der sker hvis jeg bliver sendt i arbejde !!! Har kontaktet vores nye læge her på stedet som intet mener hun kan gøre da hun ikke kender drengen eller mig og siger vi må vente på udredningen på børnepsyk . Er der andre der har stået i denne situation ? Føler selv jeg er ved at køre helt ned på det og ender ofte med at være vred og skælde ud, hvilket jo er det absolut sidste jeg ønsker for drengen, han har det jo utrolig svær i forvejen. Hvor pokker går man hen i " ventetiden " ??
Mvh Judi Sørensen
Hammel

Besvar med citat