Jeg er en fyr på 23 år som lider af mange trælse tanker, som gør at jeg tit ikke kan føre en normal samtale fordi jeg har så mange tanker i hovedet der gør at jeg simpelthen ikke kan koncentrere mig/ høre efter. Det kan også forhindre mig i at komme ud af døren til tiden og mange andre ting. Tankerne handler mest om hvad jeg skal have lavet i løbet af dagen og hvad jeg ville gøre i forskellige situationer. Jeg kan tænke de samme tanker 10-20 gange uden at komme videre, de sidder bare fast. Og alt andet blir sat til side imens de kører. Jeg har ikke tvangshandlinger eller lignende, men kun tanker. De er blevet værre det sidste års tid og jeg har før fået stillet diagnosen moderat depression. Jeg har både været på Effexor, sertralin og er nu på valdoxan og ADHD(som jeg fik konstateret for 3-4 måneder siden) medicin. Intet medicin har hjulpet på mine tanker som jeg føler æder mig levende og gør mig mere og mere sindssyg. Rækkefølgen af de forskellige ting jeg tænker skal også være korrekte i mit hovede ellers kan de være endnu sværere at få på afstand og gøre mig meget irriteret.
Kort og godt forhindrer tankerne mig i mange ting. Er der nogle der ved om det er OCD eller kender en form for behandling til dette? MVH. den forvirrede.

Besvar med citat